Katarzyna Wójcik

Absolwentka Uniwersytetu Humanistyczno - Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach. Tytuł magistra uzyskała, kończąc kierunek pedagogika o dwóch specjalnościach: opiekuńczo - wychowawcza oraz praca socjalna.

Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk w wielu placówkach opiekuńczo - wychowawczych w Kielcach (m.in. Świetlica Środowiskowa 4-Kąty, Ognisko Wychowawcze, Zespół Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Dobra Chata, Dom Pomocy Społecznej - świetlica terapii zajęciowej), stykając się zarówno z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym jak i młodzieżą, niejednokrotnie z różnymi problemami wychowawczymi.

Posiada szeroki wachlarz zainteresowań. Z dobrą książką obcuje jak z przyjacielem. Jest osobą otwartą, pogodną, w pracy z dzieckiem wykazującą się cierpliwością, spokojem i pełnym zaangażowaniem. Od bierności woli działanie.

Jej mottem jest „Jeśli coś robisz, rób to dokładnie”.

Osoba umiejąca słuchać, pozostawiająca przestrzeń do aktywności własnej rozmówcy.

 

Marysia Romankiewicz

marysia romankiewicz2 smStudentka Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią pedagogiczną w Pedagogium, Wyższej Szkole Nauk Społecznych.

Swoje doświadczenie zdobywała jako wieloletnia opiekunka do dzieci oraz instruktorka jazdy na łyżwach. Zamiłowanie do pracy z dziećmi odkryła już w przedszkolu. Wolne chwile spędza z dobrą książką, na spacerze bądź na lodowisku, a wszystko w rytmach muzyki. Z uśmiechem i cierpliwością stara się rozwiązać każdy najmniejszy problem swoich podopiecznych. Do pracy podchodzi z ciepłem i energią.

Anna Zielińska

anna zielinskaAbsolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.


Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła dzięki licznym praktykom również w placówkach integracyjnych i specjalnych na terenie Warszawy. Praca z dziećmi niepełnosprawnymi wzbogaciła ją  dając możliwość sprawdzenia się w różnych, nieraz niecodziennych lub trudnych sytuacjach.

Od 2011 roku pracowała w Sali zabaw na warszawskiej Woli, gdzie prowadziła m.in. animacje urodzinowe, półkolonie. Lubi ruch (spacery, jazda na rowerze, chodzenie po górach). Najlepszym dla niej połączeniem jest spacer w słoneczną pogodę i dobra muzyka.

Do pracy z dziećmi ma energie, zapał i uśmiech. Do każdego stara się podchodzić indywidualnie i życzliwie, aby umożliwić dzieciom wyrażenie siebie i realizację własnych pomysłów na miarę możliwości miejsca i sytuacji.